Loterie promocyjne – jak uniknąć błędów prawnych?
Czy Twoja promocja może skończyć się mandatem?
W świecie marketingu każda okazja do przyciągnięcia uwagi klienta jest na wagę złota. Nic więc dziwnego, że loterie promocyjne stały się jednym z ulubionych narzędzi specjalistów od reklamy – są efektowne, angażujące i kojarzą się z wygraną. Ale uwaga: zorganizowanie loterii bez odpowiedniego zezwolenia może skończyć się poważnymi konsekwencjami prawnymi. I to nie tylko dla dużych korporacji.
W tym artykule pokażemy Ci, jak uniknąć najczęstszych błędów przy organizacji loterii promocyjnych, dlaczego warto znać przepisy i czemu obsługa prawna loterii promocyjnych jest tak istotna – szczególnie jeśli działasz w dużym mieście, takim jak Warszawa.
Najczęstsze błędy przy organizacji loterii promocyjnych – tego lepiej unikaj
Czy wiesz, ż...